phootographyy

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av lovisa öhrn - 10 juli 2011 22:45

HejsanHoppsan^^<3

 

Sitter just nu med min kusin..

var på Öppethus hos henne innan, hon fyllde 9år<3

badade även hemma hos henne :*

stack även ut med minna och hennes kompisar, HiHi<3

aja, vet nt vad jag ska skriva så vi höres igen imon^^<3

Puss :*

//Lulluwe<3

 

Av lovisa öhrn - 10 juli 2011 12:01

Hejj!<3

 

Föörlåååt så hemskt mkt för igår med mitt internätt ville

int fungera ;(<3

aja, har precis vaknat, och ska snart in och ta en shower ^^

ska på Öppethus hos min kusin vid 2-3 tiden idaoo!!

igår var jag i vårt gammla hus (snart vårt igen) hos dom som bor där

för vi känner dom^^ Är SÅÅÅÅÅ himmla glad för att tina hjälpte mig med min kamera, kunde nt ladda upp bilderna som jag tagit med min systemkamera men hon fixade det så NUU kan jag, HiHi :D

TACK TINA<33

vet int vad jag ska skriva mer så här kommer två bilder^^ <3

Mee^^

 

    


HEHE, aja ha det så bra idag så bloggar igen senare efter "kalaset"

Puss// Lulluwe ;D ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards