phootographyy

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av lovisa öhrn - 5 juli 2011 19:09

Helluwe!!<3

 

Har precis ätit och är mätt som en plätt^^

åt grillad korv och stektpotatis "mums" hehe <3

ska snart äta jordgubbar "gillas"...

imon ska jag nog bara chilla som vanligt..elr..nej..jo..nej

nej imon ska jag kolla med min kusin om hon har lust att sticka ner

till stranden^^ HiHi ;D ♥

  

aja, ska dra nu och kommer inte att blogga mer idag!!

så ha en underbar kväll, och puss på er^^<3

//Lulluwe ♥ =^.^=  ♥

Av lovisa öhrn - 5 juli 2011 15:16

SORRY!!<3


Asså, förlåt för min dåliga uppdatering men har helt ärligt inte orkat!!<3

just nu är det två flugor som försöker gjöra barn på min

dator (Blä) vem vet det kanske blir en datanörd, hehe^^<3

aja vaknade vid halv tålv idag och har inte gjort ett piss,

hehe ska nog ut och cykla lite senare

ska även se om det e ngn som vill följa med till kvidingebadet imon<3

elr så ska jag kolla om minna vill hittapå ngt^^

ha det så bra och puss på er sötisar, så bloggar jag ikväll!!

//Lilli Lulluwe ^^<3

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards