phootographyy

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av lovisa öhrn - 1 juli 2011 19:34

Tjudeluu!!


Har precis ätit mat "Mums" HeHe

aja har int så mkt att skriva mer än att jag ber om förlåtelse för att jag har ljugit ;( sorry för att jag skrev att jag skulle se på film men jag gjorde nt det jag spelade på datorn ist!! hehe ^^

ska se på vampire diaries om typ 20 min och sen ska jag se C.S.I XL (dubbelavsnitt) så det blir inget mer bloggande idag så sov sött och ha en underbar FREDAGSkväll

// Lulluwe :D ♥

  "MUMS"

Av lovisa öhrn - 1 juli 2011 15:57

Heej!<3

 

Är riktigt trött och hungrig, vaknade ju somsagt 7 i morse ;C

och det ända jag har ätit är en halv frukostbulle..aja venne nt när det blir mat.. men hoppas det blir väldigt snart.. HEHE<3

aja, imon är det Torpardagarna, det börjar idag med det är bara Öltältet oc Karusellerna..^^

ska iaf dit imon<3

ska sätta igång en film nu ^^ och bara krypa ner under täcket och vänta på mat HiHi :P

ha det bar och puss på er alla..  

// Lulluwe<3

 

Av lovisa öhrn - 1 juli 2011 13:28

Heej ^^

 

Vaknade vi 7 tiden i morse av att klockan ringde ;(

skulle lixom först lämmna tove på jobbet ( asså min syrra då )

till klockan 8 :P

sen gick jag och mamma med nalle i stan och köpte ffrukost som vi då åt hos mina kusiner och deras plastmamma ^^P

Eftersom att mamma skulle lämmna nycklar till dom som ska flytta in i våran gammla lägenhet tog jag tåget med mina kusiner till åstorp ;)

aja, har precis drucket varm o'boy "mums"

ska nog ut och fotta lite senare  ^^ <3

bloggar igen senare Poss..

LOVISA :D ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards