phootographyy

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Varit hos Kusinerna + med jossan, nina, sebbe och julia =P<3

Av lovisa öhrn - 13 juli 2011 21:27

HejjsanHoppsan^^

 

förlåt ännu en gng för att jag har varit dålig på att uppdatera Bloggen :(

Hoppas ni förlåter miig? :P

har lixom varit hos min kusin och då har jag inte kunnat blogga :I

var även med Johanna,Nina,Sebbe och Juia igår kväll/natt gick ensam hem vid 23.30 genom byn "hehe"<33


sitter iaf och chattar och lyssnar på Musik..har även för ca en halvtimme sedan

kollat på GLEE

började fan nästan böla "hehe" det var såå synd om Kurt...Hans pappa Burt fick en hjärtattack och fick förlite syre till hjärnan så han hammnade i koma ;(

nä nu ska jag inte babbla om GLEE utan om att jag e KÄÄÄR & GAALEN och galen e jag alltid men käääär e jag inte såå ofta ^^

hehe det e en kille han e typ lika lång som jag bara lite längre och bara SÅÅ jä*la söööt...."HiHi"

aja ska nog städa lite nu så ha det så bra

Puss :* ♥

  

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovisa öhrn - 17 juli 2011 19:37

Hejj <3   Åhh, Wow äntligen funkar min blogg, har försökt att blogga hela dagen men det har inte funkat aja, har kollat färdigt på Pretty little Liars, alltså hela sesång 1 + det man kan se utav sesång 2, alltså jag är helt beroende av det^^...

Av lovisa öhrn - 16 juli 2011 17:14


Hejj! <33   Har typ inte sovit ett piss i natt har kollat på hela sesong ett av Pretty Little Liars på bara 1½ dag,hehe asså jag bara ÄLSKAR Caleb & Toby the are just the best!! aja ska till familjen Janström och äta grillat (min pappas Bror...

Av lovisa öhrn - 15 juli 2011 15:57


Hellow!!<3   Bloggade faktist i går kväll men det publiserades int ;O aja har kollat på Pretty Little Liars Hela dagen igår + idah^^ Det e sååå Jä*la bra...aja e på 12:e avsnittet i sesong 1 ;D skulle träffat Minna K..men hon stack hem u...

Av lovisa öhrn - 14 juli 2011 12:28

Hejj<33   Sitter i soffan med datorn i famnen, har typ precis vaknat<3 igår kväll stack jag ju ut och cyklade, träffade Maria,Dafina och ngn jag inte vet vem det var^^<3 aja sitter och äter kakor nu... "gillas" <3 ska iaf tillb...

Av lovisa öhrn - 10 juli 2011 22:45


HejsanHoppsan^^<3   Sitter just nu med min kusin.. var på Öppethus hos henne innan, hon fyllde 9år<3 badade även hemma hos henne :* stack även ut med minna och hennes kompisar, HiHi<3 aja, vet nt vad jag ska skriva så vi höres ...

Ovido - Quiz & Flashcards