phootographyy

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

Badat, röd som en tomat/jordgubbe!!<3

Av lovisa öhrn - 6 juli 2011 18:02

Häääii!!<3

 

förlåt att jag inte har blogg idag, men har varit på Kvidingebadet

med johanna,johanna,Oscar, Daffe och felle^^

brände mig riktigt mkt idag är röd som en tomat elr som en jordgubbe som Minna kallade mig idag på mobilen^^

Tack för en underbar och rolig dag alla!!<33

aja imon ska man till HBG Till min saknade älskling MINNA!!<3

ska bli kul, vi ska till stranden om det blir fint väder^^)

sitter  och väntar på att maten bir klar.. Köttfärs fyllda Paprikor med ris och

hemmalagat vitlöksbröd "Gillas"<33

aja ska fixa lite saker sen äta, hihi!!<3

ha det bra och puss på er ;D ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lovisa öhrn - 17 juli 2011 19:37

Hejj <3   Åhh, Wow äntligen funkar min blogg, har försökt att blogga hela dagen men det har inte funkat aja, har kollat färdigt på Pretty little Liars, alltså hela sesång 1 + det man kan se utav sesång 2, alltså jag är helt beroende av det^^...

Av lovisa öhrn - 16 juli 2011 17:14


Hejj! <33   Har typ inte sovit ett piss i natt har kollat på hela sesong ett av Pretty Little Liars på bara 1½ dag,hehe asså jag bara ÄLSKAR Caleb & Toby the are just the best!! aja ska till familjen Janström och äta grillat (min pappas Bror...

Av lovisa öhrn - 15 juli 2011 15:57


Hellow!!<3   Bloggade faktist i går kväll men det publiserades int ;O aja har kollat på Pretty Little Liars Hela dagen igår + idah^^ Det e sååå Jä*la bra...aja e på 12:e avsnittet i sesong 1 ;D skulle träffat Minna K..men hon stack hem u...

Av lovisa öhrn - 14 juli 2011 12:28

Hejj<33   Sitter i soffan med datorn i famnen, har typ precis vaknat<3 igår kväll stack jag ju ut och cyklade, träffade Maria,Dafina och ngn jag inte vet vem det var^^<3 aja sitter och äter kakor nu... "gillas" <3 ska iaf tillb...

Av lovisa öhrn - 13 juli 2011 21:27


HejjsanHoppsan^^   förlåt ännu en gng för att jag har varit dålig på att uppdatera Bloggen :( Hoppas ni förlåter miig? :P har lixom varit hos min kusin och då har jag inte kunnat blogga :I var även med Johanna,Nina,Sebbe och Juia igår kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards