phootographyy

Alla inlägg under juni 2011

Av lovisa öhrn - 30 juni 2011 22:13

Heej

 

Så kul det är att vara tbx..HiHi :D

aja, mitt namn är Lovisa och jag är ____år Ålder är bara en siffra :)

bor i en liten håla utanför Helsingborg som kallas Åstorp eller ja kallas den heter Åstorp :) ♥

min blogg ska handla om alltmöjligt men främmst om Fotografering för det är det jag älskar mest

_____________________________________________________________

aja idag så har jag varit i kviding med johanna då fyllde vi hela kvidingebadet md Åstorpsfjollor

- då är det Åstorpsfjollor, Åstorpsfjollor, Åstorpsfjollor överallt xD

det e bara vi som går på björnekullaskolan som fattar vad det är som jag skrev där övanför

..var iaf där och badade med jossan som hon "så fint"  kallas och badade, väl framme träffade vi Alicia och Louise "gillas" ♥

har nog inte mycket mer att säga för utom att jag fick en systemkamera i förgår :D ♥

ha det bra alla så hörs vi senare elr imon ♥

puss lovisa :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards